19 augustus 2008

Onze 'nederige' woning






Vandaag zijn we weer verkast. Ditmaal een ontzettend mooi huis uit 1860 met 9000 m2 tuin. Zo woon je nog eens ergens. Hier kunnen nog wel wat tuinfeestjes gehouden worden! Dus als u interesse heeft??

Het is echt ongelofelijk. De tuin is ontzettend lang (+/- 200 m lang en 40 m breed) en achterin staan wat appelbomen die we leeg mogen plukken. Overal staan bankjes, leuke prieeltjes, blokhut, grote schuur, mooi uitzicht aan de voorkant, oude schouw enz. enz. Heel geweldig! Nu maar hopen dat het donderdag mooi weer is als Julia jarig is. Vandaag is ze trouwens voor het eerst naar school geweest. Bekijk de foto's en als u zin heeft, kom gerust eens langs! We hopen hier tot begin oktober te wonen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik geloof dat ik Kramer ga vertellen dat ik per 1 oktober dakloos ben :D Neem ik het van jullie over daar ;) Man man man wat een genot wordt dat de komende weken... Hopelijk wordtet mooi weer! Elke dag even badmínton doen :D

Unknown zei

Geweldig!!!
Ongelofeloos!
Dat zal vast wel snel wennen:-)

k Ben ook zó benieuwd hoe het met Julia gaat, ik moest vandaag vaak aan haar denken!

Tuurlijk komen we donderdag! Allen weet ik niet hoe laat, want Romeo is s middags nogal verknocht aan zn bed...

Groetjes!

Anoniem zei

Dat is een mooi plekje! Geniet er maar lekker van. Jullie houden zo ws. nog een beetje vakantiegevoel! We komen vast een keer kijken. Binnenkort kom ik so wie so nog Biggekerkse Molenkoek brengen.

Fijne dag donderdag en groetjes

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk!
Smokkelweg nr.?????
Donderdag gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar ik hoop zeker een keer te komen kijken!

Een fijne verjaardag voor Julia en met zijn viertjes een paar goede weken in dat mooie stulpje toegewenst. tNellie